These emails seen on this site are sent from scammers who are trying to steal from people. It works, too, because there's over 100,000 people all over the world earning a living from scamming people like this. Please take a moment to educate yourself on these scams and tell your friends and family about them so that you are safe from being scammed.

Important -


Announcement -

This scam email repository has now moved to a new home.

Please visit Scam Warning for information about scams and current scam emails.

This blog is now closed however the information available here will remain here.


Wednesday, July 11, 2007

PLEASE GET BACK TO ME

From: alice william - alice_williamci@latinmail.com

Hello,

It is my pleasure to contact you for a business venture which I intend to establish in your country. Though I have not met with you before but I believe, one has to risk confiding in succeed sometimes in life.
There is this huge amount of ($12,500,000) which my late father kept for us with a Security Company in Abidjan
before he was assasinated by unknown persons.Now I and my pastor decided to invest these money in your country or anywhere safe enough outside Africa for security and political reasons.We want you to help us claim and retrieve these fund from the security company and transfer it into your personal
account in your country for investment purposes on these areas:
1). Telecommunication
2). the transport industry
3). Five star hotel
If you can be of an assistance to us we will be pleased to offer to you 15% Of the total fund.
I await your soonest response.
Respectfully yours,

Mlle Alice William

Bonjour,

C'est un plaisir pour moi d'entrer en contact avec vous pour une entreprise d'affaires que j'ai l'intention d'établir dans votre pays. certes je ne vous ai pas rencontré auparavant mais je crois qu'on doit risquer de se confier à quelqu'un parfois dans la vie.

Il y a une énorme somme de millions de dollars américains (12.500000 $) que mon defunt père a gardé pour moi dans une Société de Sécurité ici à Abidjan avant qu'il ne soit assasiné par des personnes inconnues.
Maintenant j'ai décidé avec le soutien du pasteur chez qui je suis d'investir cet argent dans votre pays ou n'importe quel endroit ou en Afrique extérieure assez sûre pour des raisons de sécurité et politiques.
Nous voulons que vous nous aidiez à retirer ces fonds de la compagnie de sécurité et à les transferer dans votre compte personnel dans votre pays pour des buts d'investissement sur ces secteurs :

1). Télécommunication
2). L'industrie de transport
3). hotel cinq étoiles
Si vous pouvez nous aider nous aurons le plaisir de vous offrir 15 % du fonds total.

J'attends votre réponse le plus tot possible.
Veuillez agréer l'expression de mes sentiments respectueux,

Mlle Alice William.

¡Vive la pasión del fútbol! Toda la Copa América, en Starmedia http://pan.segundosfuera.com/copaamerica